Hei juuri Sinä - mitä kuuluu? Oletko jo tänään ehtinyt hymyillä peilikuvallesi, muistitko antaa aamupusun jollekulle? Vielä ehtii olemaan onnellinen, tänäänkin.

- - -

Keskustelumme eilen Isomman kanssa:

minä: Sinä taidat olla sellainen söpö-Sini?
tyttö: ääh enhän minä. *pohtii*
tyttö hetken miettittyään: Eikun taidan minä olla... Juu, olen minä. *hymyilee itsevarmasti*

Miksei sitä näin aikuisena osaa olla aina yhtä tietoinen itsestään? Osata ylpeänä esitellä omia saavutuksiaan, ottaa kehut vastaan rinta rottingilla. Halata ja pussata kun siltä tuntuu, itkeä avoimesti kun paha olo valtaa mielen. Nauraa kikattaa itsensä tikahtumispisteeseen kun jää kiinni hippaleikissä, sanoa suoraan asiat niinkuin ne ovat 'Kiitos kovasti, nyt tuli hyvä mieli'.

Taitaa olla vielä paljon opittavaa... ehkä minäkin joskus osasin?

Varsin pohtivana,

Terhi.

207899.jpg

Pienempi kurkkija mummin leikkimökissä